Fyll på kontorsmaterial – både för företaget och hemmakontoret
Du som har ditt eget företag med både hemmakontor och kontor med anställda vet hur mycket grejer som går åt där. Vilket slags företag du än driver så behöver du regelbundet många av dessa saker. Vi pratar om allt ifrån till exempel kopieringspapper och gem till kaffe och rengöringsmedel.
Dock kan det hända att du helt enkelt inte har tid att shoppa allt det där. Dessutom kanske du har dålig koll på vad ni behöver och vad som redan finns där. För att inte shoppa i onödan så föreslår vi därför att du gör en inventering av det ni redan har på kontoret. Nästa steg är naturligtvis att göra en inköpslista.
Ut och shoppa
När listan är kvar är det bara shoppingen kvar. Men har du verkligen tid för allt det där när du hellre vill jobba på och utveckla företaget. Då föreslår vi att du hittar det du behöver online.
Utbudet där är stort och en del shoppar på nätet har större sortiment en de du hittar i närmsta shoppingcentrum. Det gör det betydligt enklare för dig att allt också kan bli levererat direkt till kontoret. Med ett par klick så har du sedan den tid du vill ha att ägna dig åt företagande.